Στο όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος, αμήν.
Αγαπητοί, είμαστε ακόμη στην αρχή του Εκκλησιαστικού έτους γιατί το έτος ξεκινά για την Εκκλησία, τον Σεπτέμβριο. Η πρώτη μεγάλη γιορτή είναι αυτή που γιορτάζουμε σήμερα, η Εορτή της Γεννήσεως της Θεοτόκου, την Παναγία. Θα παρατηρήσετε ότι σε όλες τις γιορτές της Παναγίας Θεοτόκου μας, η Γέννηση της, η Κοίμηση της, την είσοδό της στο ναό, αυτό το απόσπασμα από το Ευαγγέλιο διαβάζεται και μαζί με αυτό το απόσπασμα από την επιστολή του Αποστόλου Παύλου προς Φιλιππησίους. Αυτή η Επιστολή λέει ότι ο Κύριος Ιησούς Χριστός, ο Θεάνθρωπος, ο ίδιος κενωθηκε παίρνοντας τη μορφή ενός δούλου, αφού έγινε όμοιος με έναν άνθρωπο, και ταπείνωσε τον εαυτό του σε σημείο που θανατώθηκε στο Σταυρό. Γιατί νομίζετε ότι η Εκκλησία επιλέγει αυτή την Επιστολή για τις γιορτές της Παναγίας Θεοτόκου μας; Και ποια είναι ο οικείος δεσμός μεταξύ του Κυρίου Ιησού και την Παρθένου Μαρίας; Και ποια είναι η σημασία της Παναγίας στην οικονομία της σωτηρίας;
Η Επιστολή είναι συνδεδεμένη με το μυστήριο της ενανθρωπήσεως. Ο Κύριος Ιησούς είναι ο Υιός του Θεού, ο οποίος είναι ενσαρκωμένος και έγινε άνθρωπος, ώστε να υποφέρει, να ανέλθει, και να μας σώσει από το βάρος του θανάτου και της αμαρτίας. Και έτσι ήρθε κάτω! Αυτή η θεϊκή αυτοταπείνωση είναι αυτό που ο Απόστολος Παύλος εκφράζει όταν λέει "Ο ίδιος κενώθηκε". Αυτό είναι το μυστήριο του θεϊκού σχεδίου, πώς ο Θεός ο ίδιος κενώθηκε, "Ο ίδιος κατέρχεται παίρνοντας τη μορφή ενός δούλου, αφού έγινε όμοιος με έναν άνθρωπο, και ταπείνωσε τον εαυτό του σε σημείο που θανατώθηκε στο σταυρό." Αλλά αυτό που έκανε η Παναγία ; Η Παναγία είναι άνθρωπος σαν εμάς, αλλά στην αγνότητα, την πίστη της, και την υπακοή έκανε περισσότερα από κάθε πρόσωπο στη γη και στο παρελθόν, το παρόν και στο μέλλον, και έμοιαζε με τον Κύριο Ιησού στην αυτοταπείνωση, υπακοή, ταπεινοφροσύνη, και αυτο-κένωση. Η Αγία Γραφή περιγράφει αυτό το ανθρώπινο πρόσωπο, όπως τη Θεία Σκάλα, σκάλα του Ιακώβ, που συνδέει τη γη με τον ουρανό και μας συνδέει με τον ουρανό, διότι με τη χάρη του Θεού το έκανε αυτό που έκανε ο Χριστός, αλλά προς την αντίθετη κατεύθυνση, δεδομένου ότι ξεκίνησε σαν ένα ανθρώπινο πρόσωπο και ανέρχεται και θεώνεται με τη χάρη του Θεού. Αυτή είναι η διδασκαλία της Εκκλησίας, ότι αυτή η γυναίκα "η Παναγία" ανήλθε από τη γη στον ουρανό, και συνεπώς από τη χάρη του Θεού έγινε Θεωμένο Πρόσωπο.
Αυτός είναι ο τρόπος που πρέπει να δούμε τη Παναγία . Πρέπει να έρθουμε να τη μοιάσουμε , δηλαδή, να είμαστε υπάκουοι. Το Ευαγγέλιο λέει ότι είναι ευλογημένη από όλες τις γενιές, η Παναγία, αλλά ο Κύριος λέει ότι είναι Ευαγγέλιο του σήμερα, «Μακάριοι είναι εκείνοι που ακούν το λόγο του Θεού και να το διατηρηρούν." Αυτό σημαίνει ότι η Παρθένος Μαρία είναι ευλογημένη, επειδή άκουσε το λόγο του Θεού και να διατήρησε Ήταν υπάκουος με το λόγο του Θεού και με το Ευαγγέλιο και έδωσε την υπομονή της, την αγάπη και την υπακοή και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είπε «ιδού εγώ είμαι η δούλη Κυρίου», η «δούλη» σημαίνει «υπηρέτης». Δηλαδή, ήρθε για να μοιάσει με τον Χριστό που έγινε υπό των άλλων για να μας σώσει. Πόσο υπέροχο θα ήταν αν είχαμε αυτή τη χάρη να είμαστε ταπεινοί και να λάβουμε σοβαρά υπόψη το λόγο του Θεού, να το κρατήσουμε, και να τον εφαρμόζουμε στη ζωή μας. Αμήν Γένοιτο!!.
http://araborthodoxy.blogspot.com/
μετάφραση από το Ahdoni.blogspot.com
Αγαπητοί, είμαστε ακόμη στην αρχή του Εκκλησιαστικού έτους γιατί το έτος ξεκινά για την Εκκλησία, τον Σεπτέμβριο. Η πρώτη μεγάλη γιορτή είναι αυτή που γιορτάζουμε σήμερα, η Εορτή της Γεννήσεως της Θεοτόκου, την Παναγία. Θα παρατηρήσετε ότι σε όλες τις γιορτές της Παναγίας Θεοτόκου μας, η Γέννηση της, η Κοίμηση της, την είσοδό της στο ναό, αυτό το απόσπασμα από το Ευαγγέλιο διαβάζεται και μαζί με αυτό το απόσπασμα από την επιστολή του Αποστόλου Παύλου προς Φιλιππησίους. Αυτή η Επιστολή λέει ότι ο Κύριος Ιησούς Χριστός, ο Θεάνθρωπος, ο ίδιος κενωθηκε παίρνοντας τη μορφή ενός δούλου, αφού έγινε όμοιος με έναν άνθρωπο, και ταπείνωσε τον εαυτό του σε σημείο που θανατώθηκε στο Σταυρό. Γιατί νομίζετε ότι η Εκκλησία επιλέγει αυτή την Επιστολή για τις γιορτές της Παναγίας Θεοτόκου μας; Και ποια είναι ο οικείος δεσμός μεταξύ του Κυρίου Ιησού και την Παρθένου Μαρίας; Και ποια είναι η σημασία της Παναγίας στην οικονομία της σωτηρίας;
Η Επιστολή είναι συνδεδεμένη με το μυστήριο της ενανθρωπήσεως. Ο Κύριος Ιησούς είναι ο Υιός του Θεού, ο οποίος είναι ενσαρκωμένος και έγινε άνθρωπος, ώστε να υποφέρει, να ανέλθει, και να μας σώσει από το βάρος του θανάτου και της αμαρτίας. Και έτσι ήρθε κάτω! Αυτή η θεϊκή αυτοταπείνωση είναι αυτό που ο Απόστολος Παύλος εκφράζει όταν λέει "Ο ίδιος κενώθηκε". Αυτό είναι το μυστήριο του θεϊκού σχεδίου, πώς ο Θεός ο ίδιος κενώθηκε, "Ο ίδιος κατέρχεται παίρνοντας τη μορφή ενός δούλου, αφού έγινε όμοιος με έναν άνθρωπο, και ταπείνωσε τον εαυτό του σε σημείο που θανατώθηκε στο σταυρό." Αλλά αυτό που έκανε η Παναγία ; Η Παναγία είναι άνθρωπος σαν εμάς, αλλά στην αγνότητα, την πίστη της, και την υπακοή έκανε περισσότερα από κάθε πρόσωπο στη γη και στο παρελθόν, το παρόν και στο μέλλον, και έμοιαζε με τον Κύριο Ιησού στην αυτοταπείνωση, υπακοή, ταπεινοφροσύνη, και αυτο-κένωση. Η Αγία Γραφή περιγράφει αυτό το ανθρώπινο πρόσωπο, όπως τη Θεία Σκάλα, σκάλα του Ιακώβ, που συνδέει τη γη με τον ουρανό και μας συνδέει με τον ουρανό, διότι με τη χάρη του Θεού το έκανε αυτό που έκανε ο Χριστός, αλλά προς την αντίθετη κατεύθυνση, δεδομένου ότι ξεκίνησε σαν ένα ανθρώπινο πρόσωπο και ανέρχεται και θεώνεται με τη χάρη του Θεού. Αυτή είναι η διδασκαλία της Εκκλησίας, ότι αυτή η γυναίκα "η Παναγία" ανήλθε από τη γη στον ουρανό, και συνεπώς από τη χάρη του Θεού έγινε Θεωμένο Πρόσωπο.
Αυτός είναι ο τρόπος που πρέπει να δούμε τη Παναγία . Πρέπει να έρθουμε να τη μοιάσουμε , δηλαδή, να είμαστε υπάκουοι. Το Ευαγγέλιο λέει ότι είναι ευλογημένη από όλες τις γενιές, η Παναγία, αλλά ο Κύριος λέει ότι είναι Ευαγγέλιο του σήμερα, «Μακάριοι είναι εκείνοι που ακούν το λόγο του Θεού και να το διατηρηρούν." Αυτό σημαίνει ότι η Παρθένος Μαρία είναι ευλογημένη, επειδή άκουσε το λόγο του Θεού και να διατήρησε Ήταν υπάκουος με το λόγο του Θεού και με το Ευαγγέλιο και έδωσε την υπομονή της, την αγάπη και την υπακοή και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είπε «ιδού εγώ είμαι η δούλη Κυρίου», η «δούλη» σημαίνει «υπηρέτης». Δηλαδή, ήρθε για να μοιάσει με τον Χριστό που έγινε υπό των άλλων για να μας σώσει. Πόσο υπέροχο θα ήταν αν είχαμε αυτή τη χάρη να είμαστε ταπεινοί και να λάβουμε σοβαρά υπόψη το λόγο του Θεού, να το κρατήσουμε, και να τον εφαρμόζουμε στη ζωή μας. Αμήν Γένοιτο!!.
http://araborthodoxy.blogspot.com/
μετάφραση από το Ahdoni.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου