Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

Γέροντα, ταλαιπωροῦμαι ἀπὸ τὰ πάθη μου.....Γέροντος Παισίου




Γέροντα, ταλαιπωροῦμαι ἀπὸ τὰ πάθη μου.

- Καταλαβαίνεις ὅτι ὑπάρχουν μέσα σου πάθη;

- Μερικὲς φορὲς τὸ καταλαβαίνω.

- Αὐτὸ εἶναι καλό• ὅταν ὁ ἄνθρωπος ἀναγνωρίζη ὅτι ἔχει πάθη, ταπεινώνεται, ὁπότε ἔρχεται ἡ Χάρις τοῦ Θεοῦ.

- Στενοχωριέμαι ὅμως πού συνέχεια σφάλλω.

- Νὰ χαίρεσαι πού συνέχεια σφάλλεις, γιατί ἔχεις ὑπερηφάνεια καὶ ἔτσι ταπεινώνεσαι. «Θεέ μου, αὐτὴ εἶμαι, νὰ λές. Βοήθησέ μέ. Ἂν δὲν μὲ βοηθήσης Ἐσύ, τίποτε δὲν μπορῶ νὰ κάνω».

Μὴν ἀπελπίζεσαι. 

Ὅταν σφάλλουμε, ξεσκεπάζεται ὁ πραγματικὸς ἐαυτός μας, τὸν γνωρίζουμε καὶ προσπαθοῦμε νὰ διορθωθοῦμε. 

Μὲ αὐτὸν τὸν τρόπο προχωροῦμε θετικὰ καὶ δὲν ζοῦμε μὲ ψευδαισθήσεις ὅτι πᾶμε καλά.

 Ἐγὼ χαίρομαι, ὅταν ἐκδηλώνεται μία ἀδυναμία μου, ὅταν ξεφυτρώνουν τὰ πάθη μου. 

Ἐὰν δὲν ξεφύτρωναν, θὰ νόμιζα ὅτι ἁγίασα, ἐνῶ οἱ σπόροι τῶν παθῶν θὰ ἦταν κρυμμένοι στὴν καρδιά μου.

 Ἔτσι κι ἐσύ, ὅταν θυμώσης ἢ πέσης στὴν κατάκριση, θὰ στενοχωρηθῆς φυσικά, γιατί ἔπεσες, ἀλλὰ πρέπει νὰ χαρῆς κιόλας, γιατί ἐκδηλώθηκε ἡ ἀδυναμία σου, ὅποτε θὰ ἀγωνισθῆς νὰ ἀπαλλαγῆς ἀπὸ αὐτήν.

ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΙΣΙΟΣ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΤΟΥ ΕΥΧΗ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ !!!!

1 σχόλιο:

Εορτολόγιο

Δημοφιλείς αναρτήσεις


Banner Ορθόδοξων Ιστοχώρων και Ιστολογίων
Ξεκινάμε μια προσπάθεια παρουσίασης Ορθόδοξων Ιστοχώρων και Ιστολογίων.
Αν δεν υπάρχει ο δικός σας, ζητάμε συγνώμη,
ενημερώστε μας και θα τον συμπεριλάβουμε.





Create your own banner at mybannermaker.com!
Πέρα από το άτομο
Make your own banner at MyBannerMaker.com!

















(υπό κατασκευή)


Τα banner μας
Αντιγράψτε τον κώδικα στη δική σας σελίδα
για να εμφανιστούν τα banner μας.
Ειδοποιήστε μας για να συμπεριλάβουμε και το δικό σας.