Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010

δε μιλάω σε κανέναν για τον Χριστό.................


Πρέπει να θέλει ο άλλος να κάμει κάτι.Και θυμάμαι το Γέροντα Πορφύριο που έλεγε: «Εγώ βρε δε μιλάω σε κανέναν για τον Χριστό , εάν δε θέλει , εάν δε μου το ζητήσει». Και δεν το έλεγε εγωιστικά αλλα από σεβασμό τής ελευθερίας των άλλων.Εγώ προσέυχομαι γι αυτούς , τους κάνω και θαύματα ακόμα αλλά δεν τους μιλάω.Θέλω να ανοίξει η ψυχή τους και να μου το ζητήσουνε.
(αρχιμ .Ανανία Κουστένη , Λόγοι Β΄σελ.75)

Κι έλεγαν οι άνθρωποι , ειδικά οι νέοι:Πρώτη φορά έιδαμε παπά και να μη μάς μιλήσει καθόλου για Θεό.

Όταν κάποια νέα του το είπε με αφέλεια, εκείνος τής απάντησε ως εξής: «Σε παρακαλώ , Γεωργία παιδί μου, μη με παρεξηγείς, που δε σού μίλησα για τον Χριστό.Εγώ δεν το έκανα αυτό από ασέβεια αλλά από ευσέβεια γιαι εγώ δεν μιλώ σε κανένα θρησκευτικά , αν δε μου το ζητήσει.

Κατά συνέπεια η νέα ζητεί να ακούσει , κι αφού το ήθελε από μόνη της, δείχνει κι όλο το ενδιαφέρον.Κι ο Γέροντας έβαζε στους αρχάριους αυτούς ένα πολύ ελαφρύ πνευματικό πρόγραμμα που σίγουρα θα το εκτελούσαν μετά χαράς.
(ο γ.Πορφύριος , εκδ.Απ.Βαρνάβα σ.41)

http://misha.pblogs.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εορτολόγιο

Δημοφιλείς αναρτήσεις


Banner Ορθόδοξων Ιστοχώρων και Ιστολογίων
Ξεκινάμε μια προσπάθεια παρουσίασης Ορθόδοξων Ιστοχώρων και Ιστολογίων.
Αν δεν υπάρχει ο δικός σας, ζητάμε συγνώμη,
ενημερώστε μας και θα τον συμπεριλάβουμε.





Create your own banner at mybannermaker.com!
Πέρα από το άτομο
Make your own banner at MyBannerMaker.com!

















(υπό κατασκευή)


Τα banner μας
Αντιγράψτε τον κώδικα στη δική σας σελίδα
για να εμφανιστούν τα banner μας.
Ειδοποιήστε μας για να συμπεριλάβουμε και το δικό σας.