Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

Λειτουργικές αναγνώσεις πορείας… .......


Ο γέροντας χαμογέλασε για λίγο! Και έπειτα μου είπε :

- Εδώ αν θέλει ο Θεός και το θέλεις και εσύ θα μείνεις 3 χρόνια, αυτό είναι το μέτρο, αυτός ο κανόνας! Το βλέπεις αυτό το στασίδι εκεί μπροστά, αυτό θα γίνει ο τόπος της άσκηση σου, το βιβλίο που βλέπεις στο πλάι είναι το Ωρολόγιο, σε αυτό θα είναι στραμμένος ο νου σου, με αυτό θα μετράς τις μέρες και τις νύχτες σου εδώ, σε αυτόν τον τόπο . Ο τόπος αυτός ονομάζεται Εκκλησία και εδώ τα πράγμα πλαταίνουν περισσότερο από ότι γνωρίζεις, εδώ ότι κάνουμε είναι διακονία για την Εκκλησία δεν κάνουμε τίποτα για τον εαυτό μας! Εδώ όλα, μα όλα, λειτουργούν ταπεινά ένα μυστήριο.

Απόρησα με όλα όσα μου είπε ο γέροντας! 3 χρόνια* και θα δούμε, το στασίδι τόπος της άσκησης μου, στραμμένος στο Ωρολόγιο ο νους μου! Που ήρθα; Σκέφτηκα μέσα μου , σε κανένα τρελό μοναχό θα έπεσα που θέλει να με διώξει πριν την ώρα μου!

- Αν θέλεις μένεις! Δεν σε κρατάει κανένας αδελφέ μου. Η πόρτα θα είναι πάντα ορθάνοικτη για να βγεις, αν δεν την κλήσεις μόνο σου. Αν δε την κλήσεις μόνο σου θα φεύγεις, πάντα θα φεύγεις. Εδώ σκοπός μας είναι να μάθουμε να μένουμε εν Χριστό και αν χρειαστεί να φεύγουμε! Να φεύγουμε εν Χριστό.

Αυτά ήταν τα πρώτα λόγια του γέροντα.

Τα άκουσα...τα έγραψα...τα φύλαξα καλά στην καρδιά μου...τα έζησα... τα ζώ και να που τώρα αυτός ο νέος έφθασε μέχρι εδώ για να αναμετρηθεί με αυτή την λειτουργική παράδοση...


http://wra9.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εορτολόγιο

Δημοφιλείς αναρτήσεις


Banner Ορθόδοξων Ιστοχώρων και Ιστολογίων
Ξεκινάμε μια προσπάθεια παρουσίασης Ορθόδοξων Ιστοχώρων και Ιστολογίων.
Αν δεν υπάρχει ο δικός σας, ζητάμε συγνώμη,
ενημερώστε μας και θα τον συμπεριλάβουμε.





Create your own banner at mybannermaker.com!
Πέρα από το άτομο
Make your own banner at MyBannerMaker.com!

















(υπό κατασκευή)


Τα banner μας
Αντιγράψτε τον κώδικα στη δική σας σελίδα
για να εμφανιστούν τα banner μας.
Ειδοποιήστε μας για να συμπεριλάβουμε και το δικό σας.