Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

Μαρτυρία γέροντα Ευθύμιου από την Καψάλα....




Ο σπουδαίος γέροντας, πνευματικό τέκνο του γέροντα Παΐσιου, είναι πολύ-πολύ αισιόδοξος για το μέλλον της Ελλάδας

(νέα από την τελευταία μου επίσκεψη (στις 27-8) στο Άγιον Όρος.)

Πήγα στον γέροντα Ευθύμιο στην Καψάλα και τον είδα. Μέσα σε άλλα προσωπικά θέματα που συζητήσαμε τον ρώτησα και για τα επερχόμενα. Λοιπόν η αισιοδοξία που μου μετέδωσε, δεν περιγράφεται! Ήταν πάρα μα πάρα πολύ αισιόδοξος και μου είπε να μην ανησυχούμε υπερβολικά. Ο Θεός θα βοηθήσει σίγουρα την Ελλάδα. Μάλιστα μου ανέφερε ότι αυτή η οικονομική κρίση κάνει καλό σε όλους μας, που μπορεί να μην φαίνεται τόσο τώρα, αλλά θα φανεί σε λίγο καιρό.

Εμένα μου πήγε ο λογισμός στο λόγο του γέροντα Παϊσίου ότι "θα είναι μπόρες" (δηλαδή κατά την προσωπική μου γνώμη που σχηματίστηκε μετά, είναι ότι ναι μεν θα περάσουμε κάποιες δυσκολίες αλλά όλοι μας θα το ξεπεράσουμε σίγουρα. Οπότε οι σκέψεις μερικών του ότι ο γέροντας Παϊσιος δεν ήθελε να μας φοβίσει κλπ και δεν ήθελε να μας πει περισσότερα δεν ισχύουν κατ’ εμέ, παρά μόνο ηττοπάθεια φέρνουν. Αυτό που έλεγε το εννοούσε ο γέροντας και όταν είπε ότι δεν θα ανοίξει Ελληνικό ρουθούνι το εννοούσε κυριολεκτικά, κατ’ εμέ. Ας μην σκεφτόμαστε πάντα το χειρότερο, διότι αυτό μας οδηγεί στην κατάθλιψη, στον φόβο, στις υπερβολές και στην τρομολαγνεία. Πράγματα εντελώς αντίθετα με την πίστη μας.)

Μάλιστα μου τόνισε δύο φορές ότι τα παιδιά μας θα ζήσουν σε καλύτερες μέρες. Και μάλιστα την δεύτερη φορά μου είπε: «Όχι μπορεί. ΣΙΓΟΥΡΑ θα ζήσουν σε καλύτερες μέρες».

Όταν τον ρώτησα για προμήθειες μου είπε με μία λέξη κοφτά: «Όχι υπερβολές»

Πάντως μου έβαλε και την σκέψη (μου το είπε δηλαδή) για κανένα κτηματάκι για να καλλιεργήσουμε κλπ αν βρεθεί και χωρίς πίεση και εμμονές (και σκέφτηκα σύμφωνα με τον λογισμό μου ότι ο Θεός - αν είναι κάτι σύμφωνα με το θέλημά Του - βοηθάει, διαφορετικά σε κάποιους είναι πιο σημαντικό να αφεθούν στην πρόνοιά Του και να εκ-παιδευτούν σε αυτό περισσότερο), αλλά και αυτό μου θύμισε και πάλι τον γέροντα Παϊσιο που αναφέρει να έχουμε κανένα κτηματάκι και να το καλλιεργούμε (εξάλλου μην ξεχνάμε ότι ήταν πνευματικό του παιδί). (Πέρα από αυτό, μου έβαλε και τον λογισμό ότι οι προμήθειες δεν χρειάζεται να γίνουν με υπερβολή διότι κάποια στιγμή θα τελειώσουν και δεν έχει νόημα μετά. Αντίθετα χρειάζεται κάτι πιο μόνιμο σε βάθος χρόνου όπως το κτηματάκι και οι κοτούλες … είπαμε για όσους έχουν ευλογία και μπορούν. Οι άλλοι ας σηκώσουμε το κεφάλι ψηλά και πιθανόν να ήμαστε ακόμα πιο «τυχεροί»).

Τέλος μου ανέφερε ρητά και κατηγορηματικά ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ. (Το ίδιο βέβαια αναφέρει συνεχώς και ο γέροντας Γαβριήλ κάτω από την Ι.Μ. Κουτλουμουσίου).

Γενικά ήταν ένα μήνυμα αισιοδοξίας που με έκανε πλέον να μην έχω τόσες έγνοιες για τα επερχόμενα και με έκανε να μην ασχολούμαι καθημερινά με τις ειδήσεις που στην ουσία μας αποπροσανατολίζουν. Μου μετέδωσε μέσα από αυτή την αισιοδοξία και την μνήμη της ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ και θα ήθελα να σας το μεταδώσω και σε εσάς για να είστε και εσείς αισιόδοξοι και να χαίρεστε εν ΧΡΙΣΤΩ.

Επειδή δεν γράφω πλέον στο φόρουμ παρέθεσα αυτό το μήνυμα 1) γιατί έχω «πάρει» από «εδώ μέσα» αρκετά και 2) για να μην ξεχνάμε να είμαστε αισιόδοξοι. Όλα θα τα ξεπεράσουμε ΣΙΓΟΥΡΑ. Και θα ζήσουμε σε πολύ καλύτερες μέρες. Ας γίνουμε λοιπόν και λίγο αδιάφοροι-«ζαμαν-φου», γιατί τι μας νοιάζει κι αν καίγεται το σύμπαν αν εμείς ήμαστε γραπωμένοι στον μανδύα του Χριστού και της Παναγίας μας, όπως τα μικρά παιδιά στο φόρεμα της μάνας;

Η απαισιοδοξία οδηγεί σε κατάθλιψη και αυτό όλοι ξέρουμε ότι είναι δαιμονικό. Μην δίνουμε λοιπόν τροφή στον «αντίθετο» γιατί από αυτό τρέφεται.

Σας χαιρετώ όλους.

πηγη:hggiken.pblogs.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εορτολόγιο

Δημοφιλείς αναρτήσεις


Banner Ορθόδοξων Ιστοχώρων και Ιστολογίων
Ξεκινάμε μια προσπάθεια παρουσίασης Ορθόδοξων Ιστοχώρων και Ιστολογίων.
Αν δεν υπάρχει ο δικός σας, ζητάμε συγνώμη,
ενημερώστε μας και θα τον συμπεριλάβουμε.





Create your own banner at mybannermaker.com!
Πέρα από το άτομο
Make your own banner at MyBannerMaker.com!

















(υπό κατασκευή)


Τα banner μας
Αντιγράψτε τον κώδικα στη δική σας σελίδα
για να εμφανιστούν τα banner μας.
Ειδοποιήστε μας για να συμπεριλάβουμε και το δικό σας.