Τετάρτη 30 Μαΐου 2012

ΦΙΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ Σ'ΕΜΠΟΔΙΣΟΥΝ ΝΑ ΔΑΚΡΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ!!!



- Περπάτα στο πλάι μου και ας κουτσαίνεις... μπορώ να περπατήσω λίγο πιο αργά!
- Κοίταξέ με και ας έχεις στραβισμό... στα μάτια σου βλέπω τον εαυτό μου!
- Χαμογέλασέ μου και ας είναι τα δόντια σου στραβά... μ' αρέσει να βλέπω το χαμόγελό σου, να σε βλέπω χαρούμενο!
- Άγγιξέ με και ας είναι τα δάκτυλά σου ατροφικά... το χέρι σου είναι πάντα ζεστό!
- Μίλησέ μου και ας ψευδίζεις... τα λόγια σου στάζουν μέλι!
- Κάθισε δίπλα μου και ας είσαι άσχημος... έχω περισσότερη ασχήμια πάνω μου απο εσένα!
- Αγκάλιασέ με κι άς έχεις χάσει το ένα σου χέρι... ο πόνος έχει φύγει πια!
- Γράψε κάτι για εμένα... κι ας είσαι ανορθόγραφος!


- Άνοιξε την καρδιά σου κι ας είναι χρόνια τώρα παγωμένη... δείξε μου αυτό που έχεις μέσα σου!

Γιατί σε αυτό τον κόσμο είσαι κάτι το μοναδικό και θέλω να σε έχω δίπλα μου.

ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ...
Είσαι αρτιμελής...
Έχεις πανέμορφα μάτια...
Έχεις το τέλειο χαμόγελο...
Είσαι αυτό που λέμε "πολύ εμφανίσιμος"...
Μιλάς γρήγορα χωρίς πρόβλημα...
Γράφεις καλλιγραφικά και χωρίς λάθη...

ΚΟΙΤΑΞΕ ΛΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ...
Έχεις κάποιον να περπατήσει στο πλάι σου;;;
Να σε κοιτάξει στα μάτια;;;
Να ακούσει τα λόγια σου;;;
Να διαβάσει αυτό που γράφεις;;;
Να σου ζητήσει μια αγκαλιά;;;
Να ενδιαφερθεί και να ψάξει για το τι έχεις στην καρδιά σου;;;

Φίλοι είναι αυτοί που θα σ'εμποδίσουν να δακρύσεις και που θα είναι πάντα δίπλα σου!!!

Επιμέλεια: Κυριάκος Διαμαντόπουλος

http://agioritikovima.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εορτολόγιο

Δημοφιλείς αναρτήσεις


Banner Ορθόδοξων Ιστοχώρων και Ιστολογίων
Ξεκινάμε μια προσπάθεια παρουσίασης Ορθόδοξων Ιστοχώρων και Ιστολογίων.
Αν δεν υπάρχει ο δικός σας, ζητάμε συγνώμη,
ενημερώστε μας και θα τον συμπεριλάβουμε.





Create your own banner at mybannermaker.com!
Πέρα από το άτομο
Make your own banner at MyBannerMaker.com!

















(υπό κατασκευή)


Τα banner μας
Αντιγράψτε τον κώδικα στη δική σας σελίδα
για να εμφανιστούν τα banner μας.
Ειδοποιήστε μας για να συμπεριλάβουμε και το δικό σας.