Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012

Κρίνοντας τον γείτονα μου




Κρίνοντας τον γείτονα μου

 Ένας από τους μοναχούς της σκήτης έκανε ένα μεγάλο λάθος και ο σοφότερος ερημίτης μοναχός κλήθηκε για να τον κρίνει.

 Ο ερημίτης αρνήθηκε, αλλά επιμένανε τόσο πολύ, που στο τέλος συμφώνησε να πάει.

 Έφτασε κουβαλώντας στην πλάτη του έναν κουβά με τρύπες, από τις οποίες έτρεχε άμμος.

 - Ήρθα για να κρίνω τον γείτονά μου είπε ο ερημίτης στον επικεφαλή της μονής. -

Οι αμαρτίες μου τρέχουν από πίσω μου, όπως η άμμος τρέχει από αυτόν τον κουβά.

 Αλλά αφού δεν κοιτάω πίσω, και δεν προσέχω τις δικές μου αμαρτίες, κλήθηκα να κρίνω τον γείτονά μου.

 Οι μοναχοί αμέσως σταμάτησαν την τιμωρία.



http://xristianos.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εορτολόγιο

Δημοφιλείς αναρτήσεις


Banner Ορθόδοξων Ιστοχώρων και Ιστολογίων
Ξεκινάμε μια προσπάθεια παρουσίασης Ορθόδοξων Ιστοχώρων και Ιστολογίων.
Αν δεν υπάρχει ο δικός σας, ζητάμε συγνώμη,
ενημερώστε μας και θα τον συμπεριλάβουμε.





Create your own banner at mybannermaker.com!
Πέρα από το άτομο
Make your own banner at MyBannerMaker.com!

















(υπό κατασκευή)


Τα banner μας
Αντιγράψτε τον κώδικα στη δική σας σελίδα
για να εμφανιστούν τα banner μας.
Ειδοποιήστε μας για να συμπεριλάβουμε και το δικό σας.