Κυριακή 17 Απριλίου 2011

Πάει κι αυτή η Σαρακοστή...σαν άλλη άκαρπη συκή...!!!



για άλλη μια φορά ο Μιχάλης μας ακούμπησε τη καρδιά...για άλλη μια φορά μας γλύκανε....σ΄ευχαριστούμε!!! Θεοσχωρέσει Αδερφέ....!!!!



".....Πέρασε σα νεράκι κι αυτή η Σαρακοστή...άκαρπη για τον γράφοντα όπως κι οι περισσότερες από αυτές που έζησε...

Κύριε πριν εις τέλος απώλομαι σώσον με..."



- Ήρθαν κάποτε δύο μοναχοί στον Αββά Παμβώ και τον ρώτησε ο ένας λέγοντας: "Αββά, εγώ επί δύο ημέρες νηστεύω και δυο ψωμιά τρώγω. Άραγε, σώζω την ψυχή μου ή είμαι σε πλάνη;"

  Είπε και ο άλλος: "Αββά, εγώ κερδίζω δύο μικρά νομίσματα από το εργόχειρό μου κάθε μέρα και κρατώ κάτι για τη διατροφή μου, τα υπόλοιπα τα προσφέρω ελεημοσύνη. Άρα σώζομαι ή πάω χαμένος;".

  Ο γέροντας προσευχήθηκε στο Θεό και έγραψε στο χώμα: "Ο Παμβώ επί δύο ημέρες νηστεύοντας και δυο ψωμιά τρώγοντας, άραγε μ' αυτό γίνεται μοναχός;" Και η απάντηση ακούστηκε από το Θεό. "Όχι". Και ξαναέγραψε: "Ο Παμβώ κερδίζει με το εργόχειρό του δυο μικρά νομίσματα και τα δίνει ελεημοσύνη. Άρα έτσι γίνεται μοναχός;" Και η απάντηση ακούστηκε από το Θεό. "Όχι ακόμη".

  Και τότε λέει ο Παμβώ: "Καλές είναι βέβαια οι πράξεις. Αλλά αν δεν φυλάξεις τη συνείδησή σου καθαρή απέναντι στον πλησίον σου και δεν είσαι ήσυχος μέχρι τα βάθη της καρδιάς σου, δεν σώζεσαι"!


 -Ρώτησε ο αββάς Θεόδωρος της Φέρμης τον αββά Παμβώ: "Πες μου κάτι ωφέλιμο". Και με πολύ κόπο του απάντησε: "Θεόδωρε πήγαινε, και να είσαι επιεικής και ελεήμων με όλους. Γιατί το έλεος μάς κάνει να μπορούμε να στεκόμαστε  με παρρησία  απέναντι στο Θεό"!

http://misha.pblogs.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εορτολόγιο

Δημοφιλείς αναρτήσεις


Banner Ορθόδοξων Ιστοχώρων και Ιστολογίων
Ξεκινάμε μια προσπάθεια παρουσίασης Ορθόδοξων Ιστοχώρων και Ιστολογίων.
Αν δεν υπάρχει ο δικός σας, ζητάμε συγνώμη,
ενημερώστε μας και θα τον συμπεριλάβουμε.





Create your own banner at mybannermaker.com!
Πέρα από το άτομο
Make your own banner at MyBannerMaker.com!

















(υπό κατασκευή)


Τα banner μας
Αντιγράψτε τον κώδικα στη δική σας σελίδα
για να εμφανιστούν τα banner μας.
Ειδοποιήστε μας για να συμπεριλάβουμε και το δικό σας.